Berichten over Kennismanagement

  1. news1
    22 mrt. 2024

    Digital Benchmark 2023, een samenwerking tussen UMA (United Media Agencies) en UBA (United Brands Association)

    Het rapport "Digital Benchmark 2023", een samenwerking tussen UMA (United Media Agencies) en UBA (United Brands Association), analyseert de netto mediabestedingen in België. De groei van digitale media was verwacht, maar de opvallende stijging van video, vooral in lokale media, trekt de aandacht. Van alle digitale kanalen trekt social advertising de meeste mediabestedingen aan in België.

    Lees meer over "Digital Benchmark 2023, een samenwerking tussen UMA (United Media Agencies) en UBA (United Brands Association)"

  2. news1
    1 okt. 2023

    pharma.be startte nieuwe informatiecampagne

    pharma.be startte op maandag 25 september met een informatiecampagne. Onderwerpen die momenteel bij veel mensen leven, worden door middel van korte vragen beantwoord.

    Lees meer over "pharma.be startte nieuwe informatiecampagne"

  3. news1
    12 sep. 2023

    CIB Vlaanderen lanceert eerste aflevering van Vastgoedactueel, een tweewekelijkse podcast over vastgoedactualiteit

    Voor sommige leden kan het handiger lijken om vastgoednieuwtjes te beluitseren in de wagen of tijdens het joggen ipv die te lezen in de nieuwsbrief. 

    Lees meer over "CIB Vlaanderen lanceert eerste aflevering van Vastgoedactueel, een tweewekelijkse podcast over vastgoedactualiteit"

  4. news1
    17 aug. 2023

    Pixii ondersteunt AiNB met opleidingen klimaatrobuust bouwen

    Na een aantal inspirerende contacten hebben de Associatie van Interieurarchitecten van België (AiNB) en Pixii besloten om samen te werken rond het aanbieden van opleidingen.

    Daarnaast onderzoeken ze of er ook kan worden samengewerkt op het gebied van events en kennisdeling.

    Lees meer over "Pixii ondersteunt AiNB met opleidingen klimaatrobuust bouwen"

  5. news1
    10 jul. 2023

    UBA Belgium deelt checklist voor duurzaamheidsreclame.

    UBA Belgium, de Belgische vereniging van en voor merken, deelde een checklist voor duurzaamheidsreclame.

    Lees meer over "UBA Belgium deelt checklist voor duurzaamheidsreclame."

  6. news1
    26 jun. 2023

    Cultuurloket biedt antwoord op adviesvragen ivm 'betalen van bestuurders van een vzw'.

    Cultuurloket kreeg een aantal adviesvragen over het vergoeden van bestuurders van een vzw.

    Lees meer over "Cultuurloket biedt antwoord op adviesvragen ivm 'betalen van bestuurders van een vzw'."

  7. news1
    21 mrt. 2023

    UBA Belgium lanceert nieuwe 24/7 video-opleiding

    UBA Belgium lanceert 9 weken aan een stuk elke dinsdag een nieuwe UBA training 24/7 video-opleiding. De ideale manier om hun leden te laten bijleren waar en wanneer het hen past.

    Lees meer over "UBA Belgium lanceert nieuwe 24/7 video-opleiding"

  8. news1
    23 jan. 2023

    Pixii vernieuwt aanbod voor steden en gemeenten

    Pixii, wetenschappelijke instelling en ledenorganisatie voor duurzaam, klimaatrobuust bouwen en wonen, heeft een nieuw aanbod uitgewerkt voor steden en gemeenten.  Voor lokale overheden zijn er al snel miljoenen euro's te besparen op energie. Voorwaarde is een innovatief energiemanagement in te voeren waarin rentabiliteit en klimaatdoelen hand in hand gaan. Maar hoe begin je eraan? Pixii wil daarin een sleutelrol spelen. 

    Lees meer over "Pixii vernieuwt aanbod voor steden en gemeenten"

  9. news1
    5 dec. 2022

    UBA Belgium en WE MEDIA geven adverteerders meer inzicht in Digital Ad Trust met Media Trust Guide

    Sinds 2019 is Digital Ad Trust (DAT) als label voor betrouwbare, Belgische websites beschikbaar. Nu gaan initiatiefnemers UBA en WE MEDIA nog een stapje verder. Een Media Trust Guide gaat dieper in op de criteria en biedt adverteerders die nood hebben aan een vertrouwde digitale marktstandaard een stappenplan om de kwaliteit van hun digitale advertenties te verzekeren.

    Lees meer over "UBA Belgium en WE MEDIA geven adverteerders meer inzicht in Digital Ad Trust met Media Trust Guide"

  10. news1
    12 okt. 2022

    Mediarte en Sociaal Fonds Podiumkunsten onderzoeken toegankelijkheid jobs in de sector

    Mediarte en Sociaal Fonds Podiumkunsten willen te weten komen hoe toegankelijk de opleidingen en jobs in de audiovisuele, film-, digitale, podiumkunsten- en muzieksector zijn

    Lees meer over "Mediarte en Sociaal Fonds Podiumkunsten onderzoeken toegankelijkheid jobs in de sector"

  11. news1
    30 sep. 2022

    Comeos neemt zelf voortouw in noodzakelijke energiebesparing met actie Responsible Commerce

    "We gaan niet wachten en nemen zelf het voortouw in de noodzakelijke energiebesparing."

    Lees meer over "Comeos neemt zelf voortouw in noodzakelijke energiebesparing met actie Responsible Commerce"

  12. news1
    21 sep. 2022

    Vastgoedinformatieplatform begin volgende maand gelanceerd in eerste pilootgemeenten - door CIB Vlaanderen en 4 partners

    De Vlaamse regering zette vorig jaar het licht op groen voor de opstart van het Vastgoedinformatieplatform. Dit grootschalige digitaliseringsproject wordt gedragen door vijf belangrijke stakeholders, met name CIB Vlaanderen, Fednot, de VVSG, het Vlaams departement Omgeving en het Agentschap Digitaal Vlaanderen. Volgende maand gaan de eerste pilootgemeenten van start. 

    Lees meer over "Vastgoedinformatieplatform begin volgende maand gelanceerd in eerste pilootgemeenten - door CIB Vlaanderen en 4 partners"