Haal meer uit dat ene bericht op de website van je vereniging!
Je leden kennen de weg naar de informatie die je op de website deelt, maar meestal vinden ze die informatie pas te laat terug. Een lid, laat staan een potentieel lid, komt niet dagelijks of wekelijks op je website om daar alle informatie te gaan zoeken. Hoe breng je jouw boodschap sneller bij je volledige doelpubliek? Hoe informeer je leden beter, hoe trigger je potentiële leden om toe te treden en hoe informeer je andere stakeholders van jouw meerwaarde?
In een B2B omgeving zien we dat LinkedIn al lang niet meer de CV verzameling is waar het vroeger mee vergeleken werd. Als organisatie kan je ook hier je boodschap gericht uitsturen en je outreach vergroten. BSAE organiseert op 22 en 29 maart een opleiding waarin we je wegwijs maken in de wondere wereld van LinkedIn en je inspireren om dit kanaal mee op te nemen in je communicatiestrategie.
Een belangrijk communicatiekanaal naar je leden en gekende stakeholders is je nieuwsbrief, maar welke strategie volg je hier best en hoe meet je de resultaten hiervan? Welke informatie stuur je naar wie en hoe verpak je die? Kies je beter voor lange nieuwsbrieven met vaste topics of splits je die op in korte gerichte boodschappen om meer effect te hebben? BSAE organiseert op 23 en 26 maart een opleiding rond nieuwsbrieven, schrijf je in laat je inspireren om jouw nieuwsbrieven nieuw leven in te blazen en leden- en stakeholderbinding te vergroten.