Eerste awards voor Influencer Marketing op 16 oktober : Bisou Awards
25 jul 2024
Met de Bisou Awards krijgt België er een glamoureuze awardshow bij, een die de crème de la crème van de Belgische influencer wereld en de synergie tussen influencers en merken in de bloemetjes zet. Want de tijden dat influencer marketing een verwaarloosbaar onderdeel waren van een marketing campagne zijn lang vervlogen. Vandaag zie je ijzersterke influencercampagnes verschijnen die hoge toppen scheren: creatief én in bereik. Tijd om die initiatieven de nodige erkenning te geven.
De Bisou Awards komen er in samenwerking met Coca-Cola, met een brede ondersteuning vanuit de Influencer Marketing Alliance (powered by FeWeb, Federatie van Webbedrijven), ACC en BAM (Belgian Association of Marketing). En dit met een duidelijke boodschap: influencer marketing werkt en is there to stay. De awardshow bestaat uit twee onderdelen:
- Bisou for Influencers, waarbij influencers in 12 categorieën - bijvoorbeeld Wellbeing & Selfcare, Lifestyle & Family, maar ook Social Impact - genomineerd kunnen worden.
- Bisou for Brands bestaat uit 4 categorieën waarbij authentieke, duurzame en creatief sterke samenwerkingen tussen influencers en merken een prijs in de wacht kunnen slepen.
Op die manier komen het brede spectrum van influencer marketing en de impact die het kan genereren aan bod.