Berichten over campagne

  1. news1
    3 nov 2024

    Bouwunie steunt de Warmste Week door verkoop van Herasdoeken aan hun leden

    De laatste week van het jaar staat in het teken van De Warmste Week, een initiatief van door de openbare omroep VRT en Koning Boudewijnstichting. Dit jaar staat de week in teken van 'Samen vlammen tegen eenzaamheid'. Bouwunie steunt De Warmste Week door De Warmste Aannemer herasdoeken te verkopen.

    Lees meer over "Bouwunie steunt de Warmste Week door verkoop van Herasdoeken aan hun leden"

    Tags:
  2. news1
    23 okt 2024

    Buurtsuper.be maakte Superbuurt-campagne met Soe Nsuki

    Op maandag 30 september trapte Buurtsuper.be de grote  Superbuurt­mediacampagne af. Buurtsuperfan en stand­upcomédienne Soe Nsuki speelt een centrale rol in de videoclip én radiospot. “Het is toch zot dat we op bijna elk moment van de dag naar de winkel kunnen gaan en gewoon uitkiezen wat we willen eten”, vertelde ze enthousiast. 

    Lees meer over "Buurtsuper.be maakte Superbuurt-campagne met Soe Nsuki"

    Tags:
  3. news1
    14 sep 2024

    Netwerk tegen Armoede lanceert campagne 'Als ik burgemeester ben'

    Op een maand van de lokale verkiezingen van 13 oktober komen de campagnes in een stroomversnelling. De stem van mensen in armoede wordt echter nog te weinig gehoord. “We gingen met het Netwerk tegen Armoede en de lokale verenigingen in gesprek met mensen met armoede-ervaring. We laten hun stem horen als raadgever voor het lokaal (armoede)beleid, dat een directe impact heeft op hun leven. Ze trekken de burgemeesterssjerp aan en formuleren oplossingen en aanbevelingen voor de nieuwe besturen,” aldus ervaringsdeskundige Cindy Van Geldorp. Die oplossingen en eisen staan centraal in de campagne ‘Als ik burgemeester ben’ en de lokale acties van de verenigingen.

    Lees meer over "Netwerk tegen Armoede lanceert campagne 'Als ik burgemeester ben'"

    Tags: